niedziela, 20 czerwca 2021

67/2021 Kreta - Wiesława Rusin

Podróże jasne jak słońce!
Gaje oliwne i pomarańczowe, zagajniki palmowe, pacyficzne laguny, piaszczyste plaże we wszelkich odcieniach, wysokie góry, turkusowe zatoczki i stare portowe miasteczka – Kreta to idealne miejsce na wakacje. Przewodnik Pascal Holiday podpowie, co warto zobaczyć, które plaże są najpiękniejsze i gdzie spróbować lokalnych specjałów. Z jego pomocą odkryjesz tę wyspę dla siebie. I będzie to urlop doskonały!

Format: ebook
Ilosć stron:  136
Wydawnictwo: Pascal

 Nie napiszę tutaj dziś za wiele, bo to dla mnie pieśń niedalekiej przyszłości, a właściwie miejsce odpoczynku, do którego właśnie zmierzam :) 

 Po długim czasie uwięzienia wszystkich przez covid, zapragnęliśmy odpocząć i skorzystać z nadarzającej się okazji - stąd pomysł powrotu na greckie wyspy, gdzie byliśmy dwa lata temu na urlopie. Wtedy odwiedziliśmy wyspę Kos, a teraz przed nami uroki Krety. Z ciekawością przeczytałam przewodnik i bardzo jestem ciekawa tego miejsca, tak mocno naznaczonego stylem Wenecji, a Włochy kocham najbardziej na świecie :)

Stad - dziś na tyle, a ja po powrocie podzielę się swoją relacją i wskażę, z których elementów przewodnika skorzystałam . Do zobaczenia!

 

Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl

 

 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...