poniedziałek, 21 czerwca 2021

68/2021 Moje greckie lato - Kamila Mitek

Pełna emocji opowieść o miłości i gotowaniu pod słonecznym greckim niebem. Agata ma własną firmę cateringową i ucieka w pracę, by nie myśleć o swoim nieudanym związku, którego nie potrafi zakończyć. Do tego prześladuje ją dziwny sen o nieznanej jej plaży i tonącym dziecku. Nieoczekiwany splot wydarzeń sprawia, że Agata wyjeżdża do Grecji. Jako prywatna szefowa kuchni ląduje w letniej willi swoich klientów na Kefalonii. Wszystko jest tu dla niej nowe i zachwycające – smaki, widoki, ludzie, a zwłaszcza jeden mężczyzna… W bajkowej scenerii greckiej wyspy zrozumie, jak bardzo potrzebowała zmian. Odkryje samą siebie i pozna smak prawdziwej miłości.

Format: ebook
Ilość stron:320
Wydawnictwo: Dragon

Moje greckie lato to powieść, którą zaczęłam czytać w domu, a skoczyłam już na Krecie. Wprowadziła mnie w greckie klimaty i nastroiła do urlopu :)

To bardzo przyjemnie napisana książka, pełna smaków, zapachów i specyficznego greckiego klimatu, ale również rozterek młodej kobiety, która "utonęła" w swoim małżeństwie i zatraciła chęć do miłości. Agata prowadzi jednoosobową firmę cateringową i utrzymuje dom, gdyż jej mąż Radek od kilku lat jest bez pracy i całe dnie spędza przed telewizorem. Kiedy nadarza się jej praca związana z wyjazdem na dwa letnie miesiące do Grecji, początkowo waha się, jednak za namową siostry wyrusza w drogę. Na miejscu pracuje jako kucharka u polskiej bogatej rodziny, którą na letnisku odwiedza trójka dorosłych dzieci. Każde z nich ma swoje kłopoty, jednak Agata najbardziej próbuje pomóc opryskliwej Karolinie, z którą finalnie znajduje wspólny język. Na wyspie poznaje właściciela restauracji, któremu uratowała synka. Ich znajomość zacieśnia się, a Agata coraz częściej zastanawia się, co powinna zrobić dalej ... Ta wyprawa odmienia jej życie.

Moje greckie lato to idealna lektura na urlop, niby lekka, ale przy tym głęboka i skłaniająca do refleksji. Książkę czyta się z przyjemnością, przynosi relaks, słońce i chęć do życia. Polecam serdecznie, a ja wypoczywam dalej :)



Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...