piątek, 2 maja 2014

Yankee Candle - weekendowo, owocowo :)

Długi weekend :) Mogłabym taki mieć co tydzień - wcale bym się nie obraziła.
Dziś mieliśmy gości, postanowiłam więc '"upachnić" mój dom i zapaliłam 

Wild Passion Fruit Yankee Candle

Cały dół domu spowił świeży, owocowy zapach.
Wild Passion Fruit to owocowy, egzotyczny zapach, wyczuwa się tutaj cytrusy, słodkiego melona, marakuję. Jakby w domu stał kosz świeżych i pachnących owoców. Moja szwagierka, jak tylko weszła, od razu poszła wąchać kominek i przeglądać moją kolekcję wosków. Kolejna zarażona nałogiem :)


Zapach wosku był delikatny, nie był za duszny, ani nie przeszkadzał gościom i domownikom. I o to mi chodziło! Wieczorem jeszcze dopala się w sypialni - nastrojowo się zrobiło.....


Oryginalne woski Yankee Candle możecie kupić 


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...