wtorek, 13 września 2011

Stosik 17 - z Amazonki

Mój najnowszy stosik wybrałam na Amazonce - ostatnio często odwiedzam ich stronę, bo mają dobre ceny i bardzo szeroki wybór, a oprócz książek są też filmy, gry :)

Stosik zawiera:
1. Maria Duenas - Krawcowa z Madrytu - spodobała mi się okładka i ciekawy opis,
2. James Patterson - Gra w kotka i myszkę - jestem fanką Pattersona, a tej książki nie czytałam.
3. Peter Pezzelli - Villa Mirabella - od dawna miałam chętkę na tą książkę, uwielbiam wszelkie "włoszczyzny"
4. Eva Hornung - ChłoPIES - zaintrygowały mnie opinie, stylistyka podobna do Forresta Gumpa - zobaczymy.... :)
5. Jacek Komuda - Banita - coś z fantastyki na dokładkę.

Bardzo jestem zadowolona - zajrzyjcie do Amazonki - w zakładce Worek wyprzedaży są książki od 1 zł !

6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Amazonkę. Mają duży wybór książek i mega-okazje, ale aktualnie mam dużą listę książek które czekają na swoją kolej, więc nie wciągam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię Amazonkę - jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytałabym "Krawcową", ale jako że poprzysięgłam, że nie będę niczego kupowała do końca roku, to postaram się tam nie zaglądać. Ciekawe, ile wytrzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci silnej woli - u mnie nie wypala.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie "ChłoPIES" i jego podobieństwo do Forrest Gumpa - czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny stosik ;)
    Villa Mirabellka bardzo Fajna, reszty nie znam więc czekam na wrażenia i życzę udanych lektur :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...