czwartek, 28 marca 2013

Inspiracje na Wielkanoc - Joanna Góźdź

Wielkanocne dekoracje to nie tylko jajka farbowane łupinami cebuli. Niewiele osób zdaje sobie sprawę jak dużo jest sposobów na farbowanie jajek i jak wiele wspaniałych naturalnych barwników znajduje się w kuchennej szufladzie. Dekoracje to również kompozycje kwiatowe, ozdoby okien i stołu. Nawet wielkanocne słodycze mogą zachwycać domowników i gości, jeżeli zadbamy o ich wygląd i sposób podania. Nie ulegajmy przejściowym modom, nie kupujmy sztampowych plastikowych jajek i kurczaków. Warto rozejrzeć się wokół siebie, by znaleźć wszystko, co jest potrzebne do stworzenia świątecznego klimatu we własnym domu!


Okładka:  miękka , lakierowana
Ilość stron:  128
Wydawnictwo:   Buchmann

Swego czasu pisałam o książce Joanny Góźdź (TUTAJ), która stanowiła dla mnie inspirację bożonarodzeniową, więc kiedy zobaczyłam "Inspiracje na Wielkanoc" - musiałam je mieć!
Książka jest rewelacyjna! Pięknie wydana, formatu A4, na porządnym kredowym papierze, pełna zdjęć - stanowi źródło natchnienia przed Wielkanocą.

Książka ma podobną formę jak Inspiracje na Boże Narodzenie - najpierw mamy  ozdoby wielkanocne, wystrój stołu, a nawet kolorowanie pisanek, potem słodkości świąteczne i wypieki, dalej życzenia i wierszyki wielkanocne, a na końcu szablony niezbędne do wykonania wybranych wzorów.
Świąteczna kwintesencja ujęta w lekką i sympatyczną formę, pełna zdjęć i informacji.

Dla mnie - idealna!

Spodobało mi się wiele pomysłów - kilka Wam pokażę. Oto cudne dekoracje stołu - baaaardzo mi się spodobały!
        

Do tego wieńce i ozdoby na ściany, czy drzwi:

Ozdobne jajo z mchu, które mnie urzekło :)

Już nie wspomnę o babeczkach czy mazurkach świątecznych, które w książce też znajdziecie.

A tak wygląda dzieło rzerzuchowe mojej córy i moje :) Może nie jest tak wyrafinowane jak propozycje pani Joanny, ale jest wesołe i zielone !

Bardzo lubię takie książki-poradniki, są nieocenionym źródłem pomysłów. Świetnie się sprawdzają nie tylko w domu, ale i w szkole przed świętami. Serdecznie Wam polecam!




3 komentarze:

  1. Ja zdobyłam wiele inspiracji na praktykach, które obecnie odbywam, ale chętnie doszkoliłabym się jeszcze, chociażby sięgając właśnie po taką książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje. Żałuję, że nie mam cierpliwości do tworzenia takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że ta książka nie wpadła w moje ręce przed świętami !! :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...