wtorek, 10 listopada 2015

Michael Vey. Bunt - Richard Paul Evans

Kontynuacja powieści przygodowej o nadziei, lojalności, odwadze i miłości syna do matki. Michael Vey rozkochał w sobie tysiące amerykańskich nastolatków oraz ich rodziców i nauczycieli. Prawdziwy hit w literaturze dla młodzieży.
"Niektórzy ludzie rodzą się mądrzy, inni piękni. Ja urodziłem się z elektryczną mocą. Zostałem stworzony przez Korporację Elgen, która teraz ma zamiar mnie zniszczyć. Jednak porywając mi matkę Michaela posunęli się o krok za daleko. Na szczęście mam przy sobie przyjaciół, którzy posiadają moce – mogą rzucać piorunami, resetować ludziom umysły, widzieć przez ściany i uśmierzać ból. Razem stanowimy silną i nierozłączną drużynę."

Format : e- book
Ilość stron:  392
Wydawnictwo:  Fabryka Słów
Cykl: Michael Vey tom 2

Michael Vey powrócił, zbiegły więzień z celi numer 25. Elektryczny chłopiec z zespołem Tourette'a. Jego choroba objawia się zaburzeniami neurologicznymi prowadzacymi do tików. Nie panuje nad tym, ale zaczyna coraz bardziej panować nad swoimi elektrycznymi zdolnościami. Wraz z grupą podobnych dzieciaków, udało im się uciec z akademii Elgen i spod władzy Hatcha. Skupiają się na ukrywaniu oraz na odnalezieniu mamy Michaela, która została porwana przez Elgen. Ich śladami podążają strażnicy z korporacji, którzy chcą ująć dzieci. Kontaktuje się z nimi tajemniczy Głos, który oferuje swoją pomoc i zapewnia im bezpieczne schronienie. Niestety, i tutaj dopadają ich przedstawiciele Elgenu i udaje im się ująć nastolatków. Dzieciaki są bardzo sprytne i dzięki swym zdolnością, po raz kolejny uciekają z rąk oprawców, ale zaczynają wątpić w Głos. Jednak dzięki jego pomocy udaje im się dotrzec do Peru, gdzie przetrzymywana jest mama Michaela.

Tymczasem w Elgenie następuje rozłam. Hatch nie otrzymuje zgody na kontynuowanie swoich prac i ma zamknąć oddziały, zajmujące się doświadczeniami z elektrycznością. Mężczyzna, przy wsparciu elektrycznych nastolatków, przeciwstawia się korporacji i wypowiada jej wojnę.
Ścieżki Michaela i Hatcha ponownie przecinają się w ośrodku w Peru. Dzieciakom udaje się uwolnić mamę Michaela, ale, niestety, on sam zostaje ponownie pojmany.... Jaki będzie jego dalszy los?

Michael Vey. Bunt to znakomita powieść dla młodzieży, którą nie pogardzą i starsi czytelnicy. Pełna akcji, oryginalna i ciekawa. Autor przenosi nas w świat dzieci obdarzonych niezwykłymi zdolnościami, które dorośli chcą wykorzystać do swoich celów. Kto z kim wygra? Walka okazuje się bardzo wyrównana....
Autor porywa nas w wir wydarzeń i ani na chwilę nie wypuszcza z objęć. Akcja mknie jak burza i nie ma czasu na nudę, czy stagnację.  Świetne kreacje bohaterów dopełniają doskonały pomysł na fabułę.
Bardzo jestem ciekawa, co wydarzy się w kolejnych tomach i kiedy zostaną wydane w Polsce...
Bardzo fajna lektura dla całej rodziny - polecam serdecznie!


Książka w formacie e-book dostępna jest na

1 komentarz:

  1. Słyszałam o tej pozycji ;) Zobaczę czy się nią zainteresować dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...