czwartek, 10 stycznia 2019

7. Uśpiona. Który to wariant rzeczywistości? - Anka Mrówczyńska

Brutalny i mroczny thriller psychologiczny, pełen nagłych zwrotów akcji. Stopniowo poznajemy kolejne postaci, które wydają się być ze sobą niepołączone. Nic bardziej mylnego. Dlaczego prokurator PRL ściga ukrywającą się dziewczynę? Kto zabił rodziców Jagody? Jak Bromski stał się bezwzględnym psychopatycznym pedofilem? Czy Andrzej zemści się na prokuratorze?
I w końcu, który wariant rzeczywistości okaże się tym prawdziwym?
Format: e-book
Wydawnictwo: Psychoskok 

Czytałam bardzo pozytywne opinie tej powieści i skusiłam się na pobranie na Legimi. Niestety, stwierdzam, że nie zawsze to, co podoba się innym - podoba się mnie.... Anka Mrówczyńska nie porwała mnie swoją powieścią -  jakoś pomimo skupienia nie do końca zrozumiałam ideę, jak kierowała autorką - powieść jest zakręcona jak baranie rogi i ja zdecydowanie nie mogłam się w niej odnaleźć.

Uśpiona to thriller psychologiczny, który łączy czasy rzeczywistości z PRL-u z aktualnymi. Akcję powieści oglądamy oczami bohaterów powieści i poznajemy ich punkt widzenia i podejście. Mamy prl-owskiego prokuratora, młodego policjanta, posła i jego rodzinę.
Powieść jest pełna brutalnych scen i połączenia psychotycznych wizji nastolatki z realną rzeczywistością. Między realem a wizjami granica mocno się zaciera - dla mnie chyba za mocno, bo nie bardzo potrafiłam je oddzielić.


Cóż, tak jak pisałam na początku, nie wszystkie powieści, po które sięgam są dla mnie dedykowane i kompatybilne z moimi upodobaniami. Uśpiona niestety moich oczekiwań nie spełniła. A Wy możecie przekonać się sami sięgając po tę powieść. 


Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl

1 komentarz:

  1. Niezbyt chętnie sięgam bo książki z fabułą zawiłą jak baranie rogi, ale okładka robi wrażenie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...