niedziela, 18 sierpnia 2019

110. Nowa laleczka - Ker Dukey, K. Webster

BENNY POWRÓCIŁ! Benny – złamany, samotny, obolały, stracił ukochaną laleczkę, dom swój i dobytek cały.Zraniony, choć wciąż żywy, na nowo się odradza, poznaje kogoś innego, przyjaźń życie mu osładza.  Uczy się świata raz jeszcze, o przyszłość podejmuje walkę, lecz jedno jest oczywiste – pora znaleźć nową lalkę.  Wtem ze starego cierpienia potworne myśli nadchodzą…  Benny chwyta za nóż. Koszmary znów się odrodzą. Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się zatracić tak bardzo, że zostałeś jedynie cieniem?  Czyham w ciemności, nie żyję. Egzystuję w tle, gdzie nikt nie zdoła mnie dostrzec. Moja laleczka mnie zdradziła. Zabiła mnie na więcej sposobów, niż może to sobie wyobrazić. Ja jednak wciąż czekam. Obserwuję. Pragnę.
Pewnego dnia powrócę, a ona odda to, co mi odebrała. To zabawne, jak życie się czasem układa… 

Format: e-book
Ilosć stron:  250
Wydawnictwo: Niezwykłe 
Cykl: Laleczki Benny'ego tom 3 

Laleczki Benny'ego to cykl, który przyciągnął moją uwagę i to już trzeci tom, który przeczytałam w błyskawicznym tempie. Jednak pamiętajcie sięgając po ten cykl, że jest dedykowany dla osób +18, bowiem znajdziecie tutaj mroczny seks i dużo brutalności.  Ale jest to również ekscytujące :)

Benny uwielbia laleczki. Ludzkie laleczki, które wykorzystuje seksualnie. Wyniósł to z domu, a jego wzorem był ojciec,a pierwszą ofiarą siostra Bethany, która do teraz jest jego ideałem kobiecości. Dodajmy tutaj siostra-dziecko, a nie dorosła osoba.... Benny kocha przemoc, brutalny seks i krew. W poprzednich częściach cyklu jego ulubioną idealną Laleczką była Jade, policjantka, która prawie doprowadziła do jego śmierci. Prawie to bardzo dużo, bo Benny przeżył i ukrył się u Tannera, kolejnego psychopaty, a Jade żyje w błogiej świadomości, ze on nie żyje. Kobieta poukładała sobie życie z Dillonem i spodziewa się drugiego dziecka. Przyjaźni się z drugą żoną ojca Benny'ego i jej córkami bliźniczkami, Beth i Elise.

Benny odnajduje Jade i obserwuje ją z ukrycia, a śledząc ją odkrywa bliźniaczki i znajduje swoją idealną Laleczkę, idealną Bethany, którą w jego oczach jest Beth. Zbliża się do dziewczyny, która jest podekscytowana tą znajomością, a jej upodobanie do przebierania się za lalkę podnieca Benny'ego.
Postanawia ją porwać i zniewolić, a pomaga mu w tym jego partner Tanner czyli Pan. Jednak ma on swój plan z tym związany, który odkrywa Benny i mści się za zdradę w bardzo brutalny sposób - zabierając Tannerowi jego własność. Tymczasem jego laleczka też wpada w niepowołane ręce... Jak zachowa się Benny? To już przeczytamy w kolejnym tomie Laleczek Benny'ego.

Nowa laleczka i cały cykl Laleczek Benny'ego to bardzo specyficzna lektura, która mocno zapada w pamięć. Jednych ekscytuje, u innych budzi obrzydzenie. To co Benny wyczynia z kobietami jest brutalne, niemoralne, ale z drugiej strony fascynuje jego osobowość, która wydaje się nie mieć żadnych granic. Nie ma dobra i zła, jest Benny i jego laleczki. Czytając ten cykl byłam rozdarta, z jednej strony zdegustowana i oburzona, a z drugiej zafascynowana, co będzie dalej i czy dobro wygra nad złem. Ta książka daje kopa i nie jest to przyjemny kop, ale skłania do refleksji i pokazuje mroczną stronę życia....


Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl

3 komentarze:

  1. Czytałam tylko pierwszą część, ale bardzo mi się podobała, więc chętnie sięgną po kolejne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej serii, ale z Twojej recenzji może okazać się dobrą lekturą, pomijając fabułę, która może w pierwszej chwili odstraszać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zabrać się za pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...