piątek, 8 lipca 2011

Całując grzech - Keri Arthur

Kiedy Riley budzi się naga i cała we krwi w nieznanym miejscu, jedyne co wie, to że musi uciekać. Nie pamięta ostatniego tygodnia, nie ma pojęcia gdzie jest i co się z nią działo, ani najważniejsze…kto jej to zrobił. Aby przeżyć uwalnia przetrzymywanego w laboratorium Kade’a - który, o zgrozo!, jest jednym z najseksowniejszych zmiennokształtnym jakiego widziała.
Po raz drugi, wbrew sobie, zostaje wplątana w niebezpieczne śledztwo Departamentu Innych Ras, ponieważ w jej żyłach płynie sekret, dzięki któremu Riley jest wyjątkowo cenna …Otoczona przez zaborczych i zazdrosnych kochanków z których każdy ma wobec niej jakieś zamiary, nie w każdym jednak przypadku miłosne oraz wrogów, których ciężko odróżnić od przyjaciół, Riley wie, że nie uniknie kłopotów. Gdyby tylko mogła przetrwać swoje własne, niebezpieczne pragnienia… 
Liczba stron : 430
Oprawa : miękka
"Całując grzech" jest drugą z dziewięciu książek o Riley Jenson z bestsellerowego cyklu ZEW NOCY. Jak tylko skończyłam czytać pierwszą część Zewu nie mogłam się doczekać drugiej i kolejnych przygód Railey - i dzięki Instytutowi Wydawniczemu Erica mogłam ją przeczytać ( bardzo dziękuję :) ). 
Książka trzyma w napięciu od pierwszych stron i wydaje się być jeszcze lepsza od pierwszej części. Na początku spotykamy Railey uwalana krwią z trupem u boku i dziura w pamięci - a na dodatek okazuje się, że jest w badawczym ośrodku doświadczalnym, który zajmuje się badaniami nad klonami. Railey udaje się uciec z pomocą koniokształtnego Kade'a - mocno angażuje się w wyjaśnianie, wraz z ekipą ze swojego Departamentu w wyjaśnienie, zagadki klonów. W tej części pojawiają się kolejne dziwne istoty, które swoje istnienie zawdzięczają laboratorium. Jest dużo walki, dużo dobrej sensacji i duuuuuuuuuuużo seksu bez ograniczeń i zobowiązań. Pojawia się też kwestia płodności Railey i rozjaśnia pewne kwestie - ale o tym musicie przeczytać sami. 
Ja zdążyłam pokochać tę przesympatyczną dhampirkę i już czekam z niecierpliwością na kolejne części - jestem fanką pisarstwa Keri Arthur. Mam nadzieję, że kolejne części będą równie ciekawie napisane! Książka zachęca piękną  okładką - jednak wciąż brak mi tutaj informacji "Tylko dla dorosłych" - bo tak ją odbieram. "Całując grzech" jest świetną powieścią, zarówno dla zwolenników wampirów i wilkołaków, jak i dla fanów dobrej sensacji. Świetnie się ją czyta - ja dosłownie ją pochłonęłam!

7 komentarzy:

  1. O nie! Podstępnie przegoniłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może poszukam w bibliotece..- z powodu tych "ostrych" scen- nie jestem pewna, czy mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na tę serię, dzisiaj tyle się dobrych recenzji naczytałam... a tutaj KOLEJNA! No po prostu must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga - raz nie zawsze :) Zwykle to Ty masz wszystkie ciekawe nowości !

    Flora -nadal twierdzę, że to książka dla dorosłych.

    Nyx - seria jest niesamowita, a czym dalej się czyta to wydaje się lepsza. ja z niecierpliwością czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta część zdecydowanie lepsza od pierwszej:) Ciekawa jestem jak rozwiną się losy Riley

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja też czekam z niecierpliwością na kolejne części. Ta druga tak się kończy, że chętnie od razu złapałabym trzecią.... a tutaj trzeba poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygralam ją w konkursie i mam zamiar za niedługo przeczytać, jednak najpierw chcę zdobyć część pierwszą :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...