środa, 13 lipca 2011

Stosik 7 - pożyczony

Wczoraj odwiedziłam Agnieszkę w celu wymiany książek zakupionych ostatnio na promocjach w necie :) Oczywiście moja wizyta nie mogła się skończyć wyjściem z pustymi rękami - tym bardziej, że półki naszej Dunajki uginają się od świetnych książek i jeszcze chętniej je pożycza :)
Agusiu - bardzo dziękuję za pożyczkę i miłe popołudnie !

A oto co mamy na stosiku:
1. kolejny V tom Trylogii Krwawych Kamieni - Splątane sieci - Anne Bishop ( już się cieszę! z chytrości wzięłam też Serce Kaeleer, które już czytałam.... - ot zachłanność czytelnicza... )
2. Bernard Cornwell - Wagabunda - II tom Trylogii Św. Graala - kontynuacja niedawno przeczytanych "Jeźdźcow z piekieł" (też pożyczonych od Agi )
3, 4.  Catrin Collier - Ostatnie lato oraz Córka Magdy (tym większe podziękowanie - że to pachnące nowości z ostatniego stosiku zakupowego Dunajki  - mam zaszczyt przeczytać je pierwsza - dziękuję ! )

Z tego wszystkiego tylko zdjęcie kiepsko wyszło....

Postaram się umieścić w najbliższym czasie mój piękny stosik zakupowy ze Znaku i Merlina :)

7 komentarzy:

  1. Piękny stosik:). Gratuluję i życzę przyjemnego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję - na pewno tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy stos :) Miłej lektury, szczególnie Bishop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny stoik:) U Ciebie stosik za stosikiem, gratuluję i przyjemnej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny stos, ukradłabym ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje drogie - to jeszcze nie wszystko - mmuszę dodać stosik zakupowy :) Ostatnio obrodziło - to fakt :) Dzięki za mile słowa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...