poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Dieta Sokowa - zdrowe odchudzania - Jason Vale

Dieta sokowa jest smaczna, lekka i przyjemna. Poprawia wygląd, oczyszcza ciało i co najważniejsze redukuje zbędne kilogramy. Dzięki niej możesz stracić ponad 3 kg w 7 dni. Pomoże Ci w tym Jason Vale znany jako Mistrz Soków, który opracował prosty plan żywieniowy. Oparty jest on na piciu świeżo wyciskanych soków pełnych witamin i minerałów. Skorzystało już z niego wiele gwiazd m.in. Sarah Jessica Parker, Drew Barrymore i Jennifer Aniston. Teraz i Ty możesz pójść ich śladem i wyglądać równie pięknie i szczupło jak one!  Przedstawiony w książce plan picia soków został opracowany nie tylko pod kątem utraty wagi, ale także maksymalnego odżywienia Twojego ciała. Dzięki niemu poczujesz przypływ energii, oczyścisz skórę przywracając jej świeży blask, pozbędziesz się toksyn i dodatkowo poprawisz samopoczucie. 
W książce znajdziesz także wiele wskazówek ułatwiających przyrządzanie soków oraz tworzenie domowego baru sokowego. Będziesz mógł również skorzystać z szeregu łatwych i tanich w realizacji przepisów.


Okładka:  miękka
Ilość stron:  224
Wydawnictwo:    Studio Astropsychologii
Rok wydania:  2012

Ostatnio postanowiłam urozmaicić trochę swój sposób odżywiania i poprawić przemianę materii. Jest na to dobry czas, bo wokół jest pełno dojrzałych owoców i warzyw, które bardzo lubię.
Sięgnęłam po książkę Jasona Vale zwanego Juice Master, który po latach nieprawidłowego odżywiania i palenia papierosów, zmienił swój styl życia i pomaga innym to robić. Z jego rad korzystają gwiazdy Hollywood, m.in. Jennifer Aniston czy Drew Barrymore.

Nie chodziło mi o dietę, bo niestety nie jestem systematyczna i zwykle ciężko mi się dostosować do restrykcyjnych zasad, ale chciałam wprowadzić do swojego odżywiania więcej owoców i warzyw w innej postaci niż dotychczas i zmienić swój sposób odżywiania, aby poprawić metabolizm.
No i udało się!
Staram się zastępować drugie śniadanie i kolację pożywnym, świeżym sokiem. Przepisy zamieszczone w książce pozwalają przyrządzić, zarówno sycące napoje, jak i lekkie soki gaszące pragnienie.
Do moich faworytów należy sok z melona z kruszonym lodem, świetny na upały, oraz świeżo wyciskany sok z jabłek, podgrzewany z cynamonem, rewelacyjny na chłodne wieczory.
Oczywiście jest mnóstwo mieszanych soków owocowo - warzywnych, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.

Jedno jest pewne - taka zmiana sprawiła, że nie czuję się ociężała i wzdęta, nie mam napchanego żołądka i regularnie chodzę do toalety. 
Dobrze się czuję i polecam Wam tę pozycję !




6 komentarzy:

  1. nie zamierzam w najbliższym czasie stosować żadnych diet, więc podziękuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. te jabłuszka z cynamonem też mi bardzo zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm...nadal stosujesz tę dietę? czy to był chwilowy zachwyt? Pytam, bo ciekawią mnie długofalowe skutki takiego odżywiania- oczywiście te dobroczynny skutki:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem systematyczna, ale chcę wiosna do niej wrocić jak pojawią się świeże owoce i warzywa. Fajnie się po niej czułam, zdecydowanie lżej

      Usuń
  4. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałem już o takiej diecie, ale jeszcze nie miałem żadnej okazji aby ją spróbować. Moim zdaniem bardzo fajnie sprawdzają się diety dobrane dla nas. Bardzo fajnie to zostało przedstawione w https://jakszef.pl/wlasciwie-dobrana-dieta-nie-oznacza-wyrzeczen-sprawdz-jak-jesc-zeby-schudnac/ i pamiętajmy o tym aby dobrze dobrać dietę aby nie mieć żadnych wyrzeczeń i chudnąć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...