czwartek, 24 kwietnia 2014

Yankee szaleństwo :)

Woski Yankee Candle to nałóg, który ogarnia mnie w zastraszającym tempie! Ale jaki przyjemny :)
Mam już kolejne zapachy, które trafią do pachnącego pudełeczka :)


Moja kolekcja wosków Yankee Candle powiększyła się o kolejne zapachy:



Do mojego kominka tym razem trafią świeże zapachy, rekomandowane przez Kasię :)

Rewelacyjny, owocowy i bardzo świeży wosk Wild Passion Fruit
Wild Passion Fruit (Wosk)

Boski i subtelny, otulający Lake Sunset - zauroczył mnie ten zapach!
Lake Sunset (Wosk)

I do tego porywający w swoim kolorze i zapachu, rześki i świeży Turquoise Sky
Turquoise Sky (Wosk)

To szaleństwo zapachowe możecie znaleźć 



Sklep internetowy Goodies.pl


2 komentarze:

  1. Strasznie jestem ciekawa tych zapachów i Twoich wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie powinnam czuć się winna, ale nie czuję :P
    Mała rada kup sobie torebki strunowe - dilerki i wkładaj w nie woski, żeby wzajemnie zapachem nie przechodziły ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...