wtorek, 27 maja 2014

Lawendowo mi


Uwielbiam lawendę jako roślinę i uwielbiam jej zapach. Kojarzy mi się z wakacjami, z lawendowymi polami i moją ukochaną Toskanią. Mam krzaki lawendy koło domu i zawsze czekam aż zacznie kwitnąć.

French Lavender (Wosk)
Testowałam już wosk French Lavender, który bardzo mi się spodobał i często gości w moim kominku.

Teraz nadszedł czas na jego lżejszą, wakacyjną wersję - Lemon Lavender .    

Lemon Lavender to soczysty zapach, stanowiący połączenie lawendy i świeżych nut cytryny. Lekki, bardzo rześki i odświeżający, pachnie intensywnie i pozostaje w pomieszczeniu na długo.



Dla mnie ten zapach stanowi Toskanię w pigułce, 
gdzie królują cytryny i lawenda :) 



Lawendowe woski zapachowe Yankee Candle
możecie kupić w sklepie Goodies


Sklep internetowy Goodies.pl

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...