środa, 14 maja 2014

Nas dwoje, czyli miłosna układanka. Jak tworzyć i pielęgnować związek - Maria Rotkiel


Znana i ceniona psycholog – Maria Rotkiel – ujawnia sekrety udanego związku! Poznaj zasady gwarantujące udaną relację! Autorka odpowiada na najważniejsze pytania, które nurtują każdą poszukującą udanego związku osobę. Jak znaleźć odpowiedniego partnera? Jak zwrócić na siebie uwagę i zainteresować sobą? Jak zachować zdrowy rozsądek w zakochaniu? Jak dbać o relacje? Jak budować wzajemną bliskość i zrozumienie, kochając i siebie, i drugiego człowieka? Jak zorganizować wspólne życie? Jak cieszyć się namiętnością i seksem? Jak radzić sobie z kryzysami? Porady ilustrowane są przykładami konkretnych par i ich problemów. Zawierają ćwiczenia, które będą pomocne w codziennym zmaganiu się z miłosnymi rozterkami. 

Okładka: miękka
Ilość stron: 324
Wydawnictwo: Czarna Owca

Książkę Marii Rotkiel dostałam z przesympatycznym dodatkiem, który stanowiło pachnące masło do ciała. Coś dla ducha i coś dla ciała :)


Drugim elementem, który wzbudził mój zachwyt było wydanie książki, dopracowane do perfekcji, naprawdę piękne. Bo jak często spotykacie się z książką, która ma dwa grzbiety??? Ano właśnie! I to jak ładnie zaprojektowane – zobaczcie sami.


 

Poradniki psychologiczne budzą moje mieszane uczucia i raczej rzadko po nie sięgam, w tym przypadku siłą napędową okazała się postać Autorki. 
Pani Maria Rotkiel jest znanym i cenionym psychologiem, zawsze z ciekawością słucham jej wypowiedzi, czy konsultacji. Jest bardzo konkretna i poukładana, co zdecydowanie widać w jej książce „Nas dwoje czyli miłosna układanka”.

Książka podzielona jest na rozdziały, a w każdym z nich oprócz „teorii” znajdujemy studium przypadków prawdziwych ludzi, zadanie do wykonania oraz krótkie podsumowanie. Bardzo podobała mi się taka forma. 
Książka Marii Rotkiel to swoisty przewodnik dla osób szukających swojej drugiej połowy, pasującego doń „puzzla”. Co prawda, swoją drugą połówkę już mam i nie szukam nowej, ale było kilka rozdziałów, które mnie zaciekawiły.
Znajdziecie tutaj informacje jak szukać i znaleźć odpowiedniego partnera, jak sobie radzić z zakochaniem, jak budować wzajemne relacje i związek partnerski, jak cieszyć się miłością i seksem, czy też jak dbać o związek i jak radzić sobie z problemami czy konfliktami. A także jak poradzić sobie z rozstaniem i nie utrzymywać związku „na siłę”.

W poradniku znajdziecie odpowiedzi na swoje pytania, a także zadania, które pomogą wam lepiej się poznać, zaakceptować, poprowadzą drogą do zrozumienia i akceptacji drugiej osoby, nawet zredukują smutek po rozstaniu i pomogą odzyskać równowagę. Mnie ujęły pudelki ze swoistymi złotymi myślami, które są wplecione w tekst. Bardzo mądre i trafiające do czytelnika.



Pomimo, że generalnie poradnik nie jest skierowany do mnie, bo mam już swój pasujący puzzle, z którym jestem ponad 15 lat, przeczytałam go z ciekawością i zainteresowaniem. Jest tam dużo informacji, które pomagają zrozumieć siebie, docenić swoją wartość, które ukazują jak się zachować w wielu sytuacjach. Kryzysy i kłótnie zdarzają się w każdym związku i tutaj otrzymałam wiele informacji, których potrzebowałam.

Poradnik „Nas dwoje czyli miłosna niespodzianka” jest napisany lekko i ma przystępną formę. Zadania są ciekawe i pomagają zainteresowanym otworzyć się i zrozumieć siebie. Autorka zrobiła na mnie wrażenie swoim profesjonalizmem, a Wydawnictwo – perfekcją wydania. Polecam!





Podczas lektury poradnika "Nas dwoje czyli miłosna układanka" towarzyszył mi cudowny zapach wosku Turquoise Sky Yankee Candle - pisałam o nim TUTAJ. Zapach jest bardzo świeży, ale otulający. Doskonale się sprawdził do tworzenia klimatu podczas lektury :)



A kupić go możecie w sklepie Goodies - polecam :)

Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...