środa, 7 maja 2014

Powalający Child's Wish

No i mam kolejny wosk Yankee Candle w gronie moich faworytów 
 A Child's Wish.


Suchy wosk nie wzbudził mojego entuzjazmu, jakoś niekoniecznie do mnie przemawiał, ale postanowiłam dać mu szansę. Ma takie ładne zdjęcie na opakowaniu.... I dobrze, że tak zrobiłam, bo bym żałowała!!!!

Child's Wish po zapaleniu oczarował mnie totalnie. Ma tak piękny i delikatny zapach, że siedziałam i nie mogłam się nim nacieszyć i nawąchać. Od razu po zapaleniu otacza nas świeży, lekko słodki zapach, orzeźwiający, ale i ciepły. Wyczuwa się w nim wymieszane nuty kwiatowe i owocowe, z lekką nutką piżma i świeżego powiewu wiatru znad łąki. Zapach jest fantastyczny - zwojował mnie bez reszty!




Oryginalne woski Yankee Candle możecie kupić 


Sklep internetowy Goodies.pl

1 komentarz:

  1. Oj, ale Ci zazdroszczę kominka i wosków. Chyba sama muszę się w woskowy ekwipunek zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...