sobota, 28 czerwca 2014

Waniliowa plaża z Woodwick

Cóż, powiem jedno - ja zdeklarowana przeciwniczka zapachów waniliowych, po raz kolejny zostałam pokonana.
Sięgnęłam po kolejny wosk WoodWick z Homedelight i znowu jestem zachwycona zapachem :)

   

Mój wybór padł na Beach Boardwalk WoodWick i nie mogę się nawąchać. Bardzo przypomina mi połączenie Vanilla Satin i Cozy Sweater z Yankee, te same nuty zapachowe.

Producent o nim pisze tak:
Spacer po promenadzie: zapach bryzy morskiej, białego piasku oraz waniliowych gofrów pieczonych w nadmorskiej kawiarence.

Zapach tego wosku faktycznie kojarzy się z nadmorskim ciepłym piaskiem, powiewem wiatru, a całość jest otulona delikatnym, cudownym, waniliowo-karmelowym zapachem. Jest niesamowicie ciepła, elegancka i .... uzależniająca. Ja już wiem, co będę palić jesienia i zimą :)
Ależ jest piękny !!! I ma moc, rozszedł się po domu i pachnie cały dół :)




Woski WoodWick pochodzą  ze sklepu Homedelight.pl 

- polecam serdecznie !

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...