niedziela, 22 czerwca 2014

Waniliowo - ciepło i elegancko


Jak to zwykle w wolne weekendy bywa, pogoda jest do bani. Jesiennie się zrobiło - zimno, szaro i mokro.

Sięgnęłam więc po ciepły i przytulny sampler Yankee Candle - Vanilla Satin
Generalnie, jestem przeciwniczką zapachów waniliowych, ale ten podbił moje serce i nos, kiedy tylko go powąchałam. Nie jest to typowa mocna wanilia.

Vanilla Satin jest waniliowy, ale ciepły i otulający, delikatny jak perfumy. Jak cudowna naklejka, którą ma na opakowaniu. Wypaliłam już wosk, teraz jak widzicie pali się sampler i odziwo, pięknie pachnie, wcale nie słabo!


Zapach urzekł mnie na tyle, że kupiłam średnią świecę Vanilla Satin - to była moja pierwsza świeca :)
Żaden inny waniliowy zapach nie urzekł mnie, a satynkę pokochałam i polecam wam na chłodne wieczory i eleganckie spotkania - jest idealna !


A tutaj macie moją wariacje palenia samplera - w osłonce z Ikei. 
Daje fajny efekt!


Woski i świece Yankee Candle możecie kupić

e
Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...