piątek, 27 czerwca 2014

Waniliowo, cytrynowo

Wanilia to taki temat dla mnie dziwny. Generalnie, nie przepadam za zapachami waniliowymi, ale Vanilla Satin z Yankee pokochałam całą sobę. Teraz nadszedł czas na świeże i oryginalne połączenie wanilii i limonki w wosku Vanilla Lime

Zapach okazał się bardzo delikatny, ale zadziwiająco świeży. Bardziej było to połączenie soczystej limonki z delikatnymi i ciepłymi nutami wanilii, niż odwrotnie. 
Zapach wosku  Vanilla Lime okazał się ciepły, ale świeży. Bardzo oryginalny! Może nie powalił mnie jak satynka, ale został przyjęty przeze mnie bardzo dobrze :) czego nie mogę powiedzieć o Vanilla Chai, który kompletnie do mnie nie trafił. 
Wanilia to trudny zapach i trzeba go bardzo umiejętnie łączyć z innymi.



Woski i świece Yankee Candle możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...