piątek, 27 czerwca 2014

Przepis na sukces - Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis

Trzecia książka najsłynniejszej polskiej trenerki, której liczba fanów zbliża się do miliona osób! Po sukcesie bestsellera Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską i dziennika fitness Rok z Ewą Chodakowską Ewa opracowała kompleksowy poradnik dla osób, które chcą żyć zdrowo na co dzień. Obowiązkowa pozycja dla tych, którzy dążą do pełni formy fizycznej!
Kompendium zasad zdrowego odżywiania :
150 przepisów na zdrowe, smaczne, łatwe i szybkie do wykonania posiłki wraz z wartościami odżywczymi i fotografiami potraw, reguły komponowania indywidualnego, zbilansowanego jadłospisu, liczne porady i wskazówki dietetyczne, rekomendowane wartościowe produkty i optymalny koszyk zakupów, zestawy ćwiczeń na talię i brzuch ze zdjęciami, opisami i wskazówkami treningowymi, DVD z najnowszym treningiem Ewy Chodakowskiej na płaski brzuch.

Okładka: sztywna
ilość stron: 300
Wydawnictwo: K.E. Liber

Nastał czas, kiedy zaczynamy odsłaniać nasze ciała i zaczyna się walka o piękną sylwetkę. Ja aż tak nie szaleję, ale zaleceniami mojego kardiologa był ruch i zdrowa dieta. Zaczęłam chodzić z kijkami nordic walking, od marca, i widzę bardzo pozytywne efekty - polecam serdecznie :) Z dietą u mnie jest gorzej.... jestem niezdyscyplinowana i niekonsekwentna, niestety. Musiałam siegnąć po pomoc.
Ostatnio u koleżanki oglądałam książkę z przepisami Ewy Chodakowskiej, a ponieważ były ciekawe i prosto przedstawione - postanowiłam ją zamówić i przetestować na sobie.

Od razu zaznaczę, że trochę się jej obawiałam, bo samej autorki szczególną sympatią nie darzę. Drażnią mnie te przepychanki w mediach i udowadnianie, kto jest lepszym trenerem. Mało sympatyczne...
Więc książka była dla mnie odrobinę kontrowersyjna i podeszłam do niej z dystansem. Ale, o dziwo, zrobiła na mnie naprawdę miłe wrażenie.

Na początku, autorka prezentuje listę złych nawyków, które nie pozwalają nam się prawidłowo odżywiać. Ma dużo racji, a sama u siebie te tendencje spostrzegam. Dalej dowiadujemy się, co musimy wiedzieć o zdrowym i racjonalnym odżywianiu się, czyli powraca temat piramidy żywieniowej.
W kolejnych rozdziałach poznajemy ulubione produkty Ewy Chodakowskiej i złote reguły prawidłowego odżywiania się. Potem przedstawiona została bardzo przydatna lista produktów, które powinny znaleźć się w naszej lodówce i zasady konstruowania jadłopisu. I dopiero wtedy przechodzimy do części właściwej, czyli przepisów podzielonych na śniadania, II śniadania, obiady, podwieczorki i kolacje.
Przepisy są zaprezentowane w jasnej i przejrzystej formie, a całość jest bogato ilustrowana. Znalazłam wiele potraw, które chętnie wypróbuję. Zaciekawiła mnie gama przepisów z ciecierzycą, którą bardzo lubię.
Są też mega desery - np. smakowite koktajle. Zobaczcie sami:


Są też ciekawe przepisy na dania obiadowe:

     

A na zakończenia, żeby nie było tak lekko i przyjemnie, zestaw ćwiczeń na płaski brzuszek.


Do książki z przepisami dołączona jest płyta CD z zestawem ćwiczeń na płaski brzuch.
Bardzo fajne wydanie :) Na pewno będę do tej pozycji wracać w kuchni - polecam i Wam!


Książkę "Przepis na sukces" możecie kupić w księgarni Platon 24



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...