niedziela, 13 lipca 2014

Alicja i Lustro Zombi - Gena Showalter

Zombi skradają się nocą. Zapomnijcie o krwi i mózgach. One pragną ludzkich dusz. Niewiele mogą mi odebrać, skoro straciłam wszystko, co najcenniejsze: rodzinę i przyjaciół. Ale po kolejnym ataku zrozumiałam, że zawsze może być jeszcze gorzej. Nagle lustra wokół mnie ożyły, a ja zaczęłam słyszeć głosy umarłych. Mroczna siła popycha mnie ku złu, każe robić straszne rzeczy. Potrzebuję pomocy, by uciszyć ciemność, której pozwoliłam przemówić. Nie mogę się poddać…

okladka:  miękka
Ilość stron:  444
Wydawnictwo:  Mira Harlequin


Alicja i Lustro Zombie to kontynuacja Alicji w Krainie Zombie, cyklu Kroniki Białego Królika. Skończyłam pierwszy tom, który przechwyciła córka i zaraz wzięłam drugi. Na weekend nadaje się idealnie, a już dawno nie czytałam nic z literataury paranormal. Taka odmiana  :)  Musiałam się jeszcze streszczać, bo moja Marta tupała, bo chciała mieć oba tomy. Cieszę się, że czyta!

Kontynuułowałam więc znajomość z niezwykłą Alicją i jej przyjaciółmi, którzy wspólnymi siłami walczą z zombie. Trochę czasu zajęło Alicji, zanim zrozumiała i zaakceptowała swój dar. Minął rok od wypadku i śmierci jej rodziny, a Alicja poświęca się walce z zombie. Zmieniła się , zmężniała i nie jest już sama. Ma przyjaciół, którzy ją w tej walce wspierają. Jednak nie wszystko jest takie piękne i proste.
Ali zostaje ugryziona przez zombie i zachodzi w niej metamorfoza. Odkrywa swoją mroczną stronę.  Żeby zwyciężyć musi walczyć...sama ze sobą. Jak jej się powiedzie? Musicie sami się przekonać!

Tak, jak pisałam poprzednio, podkreślam, że mimo, iż jest to literatura skierowana do młodzieży, ja znakomicie się bawiłam i przeczytałam ją z wielką przyjemnością. Stanowiła dla mnie weekendowy relaks. Książka jest dobrze napisana, lekka i szybko się ją czyta. Zaletą jest ładne wydanie, które przyciaga wzrok i intryguje. Powieść jest ciekawie skonstruowana , a opisy przemawiają do wyobraźni. Ma w sobie coś baśniowego. Gena Showalter potrafi pisać, tworzy w swoich powieściach specyficzny klimat, który bardzo mi się podobał. Napiecie rośnie stopniowo, a Autorka zaskakuje nas zwrotami akcji.
"Alicja i lustro zombie" to lektura nie tylko dla młodzieży - polecam :)



Książkę możecie kupić w księgarni Platon 24



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...