czwartek, 31 lipca 2014

Lawenda - pachnąca

Lawendę uwielbiam i namiętnie obsadzam nią mój mini ogródek. Lubię i robię lawendowe saszetki i rozmieszczam je w szafach. Potem zimą cieszę się ich pięknym zapachem.


Bardzo do gustu przypadły mi lawendowe woski Yankee Candle, a mamy tutaj do wyboru :

French Lavender  czyli czysty, lawendowy zapach
French Lavender (Wosk)
Lemon Lavender czyli orzeźwiającą mieszankę lawendy i cytryny
Lemon Lavender (Wosk)

a ostatnio pojawił się wosk w kształcie słoja Lavender Vanilla
Lavender Vanilla (Wosk w kształcie słoiczka)

Ja wącham w swoim samochodzie zawieszkę Lemon Lavender 
Lemon Lavender (Car Jar Ultimate)
Jeżdżę z nią już ponad miesiąc i nadal pachnie. Na początku była aż za mocna dla mnie, teraz jest idealna. A ostatnio jak mocno zagrzała się w słońcu, pachniało mi...piernikami :) nie wiem jak to się stało, ale było pięknie :)

Lawendowy zapach jest bardzo specyficzny - albo się go lubi, albo nie. Ja uwielbiam i chętnie palę woski Yankee o tym zapachu. Szczególnie w chłodne dni :) 

Znajdźcie swój własny lawendowy zapach i delektujcie się nim jak ja !

Lawendowe woski i świece Yankee Candle możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

3 komentarze:

  1. Wersja czysta wcale mnie nie kupiła, ale na sucho wąchałam tej z cytryną i zaintrygowała mnie - chyba kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawenda jest piękna, chociaż niektóre saszetki czy zawieszki śmierdzą straszliwie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lawendę, ale zbyt intensywny zapach jest drażniący.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...