piątek, 4 lipca 2014

Owocowo od rana

Dziś wstałam skoro świt i jeszcze przed pracą miałam czas na kawę, a do niej zapaliłm sobie wosk Yankee Candle Waikiki Melon. Jakie to było przyjemne uczucie - cisza, kawa i fantastyczny zapach - jak na urlopie :) Niestety, musiałam przerwać tę przyjemność i jechać do pracy, ale dzień zaczęłam super i zaliczam go jako otwarcie weekendu :)

Waikiki Melon to bardzo wakacyjny zapach, który kojarzy mi się z urlopem, odpoczynkiem i leżaczkiem ( ale to po południu!).
Zapach tego wosku to głównie melon i nuty cytrusowe, pomarańczowe. Ciepły, bardzo świeży i relaksujący.  Świetny na lato!



UWAGA!
Seria Waikiki Melon - wosk, świece i sampler są aktualnie zapachem miesiąca Yankee i można je kupić w bardzo atrakcyjnej cenie!


Woski i świece Yankee Candle możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...