wtorek, 26 sierpnia 2014

kwiatowo, wiśniowo :)

Najnowsze świeczki typu votie Village Candle
przytachane od Aga KM z Zapachów Świata
No i znowu miałam dylemat, co zapalić ?......


W końcu zdecydowałam się na Cherry Blossom, delikatny, kwiatowy zapach.

I zapaliłam votivkę w kominku wg instrukcji dziewczyn z forum - bez cięcia i kruszenia wosku do kominka. Ustawia się świeczkę na kominku, zapala tealighta i czeka aż wosk zacznie się topić. Można przy tym, w zależności od intensywności zapachu, manewrować ilością roztapianego wosku. Po czym wyjęłam swieczkę i włożyłam do woreczka strunowego. Idealny sposób!


  

Cherry Blossom jest bardzo podobny do zapachu Yankee o tej samej nazwie. Zapach nie jest killerem, jest delikatny, kwiatowy, bardzo świeży. Lepszy do mniejszych pomieszczeń. Poczulam powiew wiosny w ten deszczowy dzień i o to mi chodziło :)


Świece i samplery  Village Candle i nie tylko.....
możecie kupić w sklepie Zapachyswiata.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...