niedziela, 7 września 2014

Aromatycznie, mandarynkowo

Ostatnio pokazywałam Wam moje nowe nabytki ze sklepu Aromatyczne świece.
Na pierwszy ogień poszla malutka świeca o pięknym zapachu mandarynki - Sweet Mandarin & Chili Pepper marki Old Williamsburgh Candle. Dla mnie zupełna nowość.


Świeca Sweet Mandarin & Chili Pepper okazała się bardzo ciekawa i zapełniła zapachem moją sypialnię, choć nie ukrywam, że pomogłam jej trochę zapałką :) Jednak nie liczyłam na dość intensywny zapach z małej świeczki - spotkało mnie miłe rozczarowanie. W sypialni spisała się idealnie.
Zapach, ktory mnie otoczył to połączenie soczystej mandarynki z nutkami ostrej papryczki chilli, bardzo oryginalne połączenie. Zapach jest ciepły i dość mocny. Mnie się podoba :)


Świeczka ze względu na małe rozmiary i solidne opakowanie, będzie mi towarzyszyć w podróżach - idealnie się do tego nadaje!

Jeśli ciekawi was marka Old Willliamsburgh Candle
 - zapraszam do sklepu Aromatyczne Świece



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...