sobota, 20 września 2014

Ciepłe zapachy jesienią

Ostatnio chyba poczułam jesień, bo coraz częściej odstawiam świeże zapachy na bok i sięgam po ciepłe, otulające. Zamówiłam jakiś czas temu woski w postaci słoiczków w Goodies.



I nadszedł w końcu czas wypróbowania wosku Buttercream.  Ukruszyłam kawałek do kominka i czekałam aż się rozgrzeje. Otoczył mnie ciepły, delikatny zapach kremowego masła. Skojarzył mi się z zapachem świeżego ciasta, do którego się go dodaje. Zapachniało domowo i przytulnie :)

Buttercream (Wosk w kształcie słoiczka)

Latem bym go nawet nie tknęła, a teraz okazał się idealny :)
I doceniam bardzo zalety wosków w kształcie słoiczków - bez problemu można wypchnąć paluszkiem zastygły wosk z kominka. Nie trzeba wkładać kominka do zamrażarki i czekać - to jest bardzo wygodne :)

Woski w kształcie słoiczków możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...