niedziela, 5 października 2014

Skrzydła Anioła :)

Angel Wings (Wosk)Pierwszą zimową nowością z Yankee, jaką przetestowałam był Angel's Wings.  Na cud nie liczyłam, wydawało mi się, że to kompletnie nie moja bajka. No i okazało się, że ... byłam w dużym błędzie.
Zapach mnie na sucho specjalnie nie zachwycił, za to po rozpaleniu - cudeńko!!!!

Angel's Wings to przepyszny, słodki, otulający zapach. Pachnie jak słodka wata cukrowa z nutami kwiatowymi i perfumowanymi. 
Przypomina perfumy Angel.


Włożyłam do kominka sampler i paliłam jak wosk. Ma moc! 
Angel's Wings to idealny zapach na zimę, ciepły i bardzo przyjemny. Pokochałam go całym sercem - będzie świeca :)




Zimową kolekcję Yankee możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...