wtorek, 11 listopada 2014

Na plaży - zimą tez można :)

Nie ma jak znaleźć się zimą na plaży :) 
Mnie się udało i to nie ruszając się z domu - sięgnęłam po prostu po wosk Yankee Candle w postaci słoiczka o zapachu Sun & Sand.

Jakiś czas temu kupiłam w Goodies  woski w kształcie słoiczków, które mają wielką zaletę. Można je po zastygnięciu wypchnąć paluszkiem z kominka. Bez korzystania z zamrażarki, biegania z papierowym ręczniczkiem, itp. Łatwo, szybko i wygodnie można zmienić wosk na inny - świetne rozwiązanie!


Tym razem wypróbowałam ostatni z zapachów w słoiczkach z mojej kolekcji - Sun & Sand

Sun & Sand (Wosk w kształcie słoiczka)
Wosk rozgrzał się w kominku i pięknie zapachniał cały mój salon. Pachniało plażą, rozgrzanym piaskiem i olejkiem do opalania. Lekko złamany zapachem cytrusów z dodatkiem lawendy. Bardzo fajny ciepły, świeży zapach - nadaje się do palenia zarówno latem, jak i zimą.
Idealnie :)




Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...