niedziela, 15 lutego 2015

Pachnące nowości Village Candle

Dawno nie pisałam pachnącego posta - brak czasu!
Jednak moja pasja trwa, a ostatnio zafascynowały mnie nowości wiosenne Village Candle - fantastyczne świece w przepięknych opakowaniach.



Wiosenna paleta zapachowa nie tylko urzeka nos, ale i nasze oczy. Daje pole wyobraźni i cieszy! I chyba o to w tym zapachowym szaleństwie chodzi :)

Nowości Village Candle możecie kupić w sklepie internetowym Zapachyswiata. Wybrane zapachy możecie kupić w postaci dużej, małej lub średniej świecy
Są dostępne również samplery czyli małe świeczki zapachowe typu votive


     

A dla miłośniczek kominków zapachowych - wersja w wosku, dużym i bardzo wydajnym, zamkniętym w poręcznym pudełeczku.

  

Village Candle zaskoczyło mnie szeroką i bardzo oryginalną gamą zapachową. Ja już chętnie korzystam z nowości - a Wy?


                  



możecie kupić w sklepie Zapachyswiata.eu



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...