sobota, 28 marca 2015

Zostałam ambasadorką Garniera :)

Od czasu do czasu, zdarza mi się testować różne kosmetyki. Tym razem, dzieki uprzejmości Streetcom, zostałam ambasadorką nowego produktu marki Garnier - kremu Miracle.


Tydzień temu otrzymałam niezwykłą przesyłkę zawierającą krem na dzień Miracle, jego próbki, ulotki informacyjne oraz kupony na promocyjny zakup kremu. 


Miracle Cream 40+ na dzień to innowacyjny krem przeciwzmarszczkowy o natychmiastowym i długotrwałym efekcie metamorfozy skóry. Dzięki samodopasowującej się formule przeciwzmarszczkowej z 7 aktywnymi składnikami i 2 olejkami lipidowymi, zapewnia natychmiastowy i długotrwały efekt metamorfozy skóry.


Rozpoczęłam testowanie na sobie. Jakie było moje zdziwienie, kiedy nakładałam krem po raz pierwszy. Biały krem zmienia podczas nakładania kolor na beżowy i doskonale wyrównuje koloryt i strukturę skóry. Moja twarz zrobiła się równa i gładka - byłam pozytywnie zaskoczona. Wystarczył puder sypki i mogłam wyjść z domu bez podkładu, nie czułam potrzeby. To idealny produkt na wiosnę i lato - dba o twarz bez jej obciążania. Po kilkukrotnym użyciu, twarz jest gładsza, lepiej nawilżona i ładnie wygląda.
Muszę przyznać, że zwykle byłam sceptycznie nastawiona do produktow typu "BB", ale Miracle mnie przekonał. Ja będę go używać, a Wam serdecznie polecam. To dobry krem w dobrej cenie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...