piątek, 23 października 2015

19 Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie

19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie odbędą się w dniach 22-25 października 2015 r. 
Targi są otwarte dla szerokiej publiczności, a w trakcie ich trwania wystawcy prowadzą sprzedaż detaliczną książek tradycyjnych i elektronicznych, jak i wszelkiego rodzaju akcesoriów czytelniczych.


Więcej informacji znajdziecie na stronie Organizatora Targów - TUTAJ

Informacje dla Zwiedzających - TUTAJ

Program imprezy - TUTAJ


Mnie pozostaje żałować, że nie będę :( 
Niestety - odległość za duża, a i termin nie bardzo mi sprzyja.
Bawcie się dobrze! 

2 komentarze:

  1. O mały włos również bym nie jechała, ale w pracy organizują wyjazd, więc jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wróciłam i jestem pod ogromnym wrażeniem :) Też do Krakowa nie mam blisko (ok. 150 km), ale plan na uczelni pozwolił mi na jednodniową wyprawę i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...