niedziela, 21 maja 2017

Potargowo :)

Witajcie!
Chciałabym podzielić się z Wami migawkami z Warszawskich Targów Książki - było jak zwykle fantastycznie! Spotkałam mnóstwo fantastycznych ludzi, przywiozłam siaty książek, a przy okazji spotkałam się z przyjaciółkami. To był dla mnie kop pozytywnej energii, której nawet nie zepsuła wizyta Prezydenta, który unieruchomił Targi na kilka godzin.....















Jak widzicie - wiele się działo :) a efekt był widoczny gołym okiem


Ale to nie tylko książki były tego dnia dla mnie ważne. 

Na stoiskach wydawnictw spotkałam wielu przyjaciół i wiele nowych osób, które znałam tylko z maili - to było super uczucie. To tutaj miało również miejsce spotkania z moimi zakręconymi przyjaciółkami - bransoholiczkami :) :) :) A zdjęcie robiła nasza kochana Ania Sekielska!
 Dziewczyny - dziękuję Wam !!!!


Potargowe zdobycze 



 

Kwintesencją Targów była wizyta u mojej przyjaciółki Agnieszki (AgnesArt) i jej rodziny w Radzyminie i niezapomniana wizyta w słynnej już Cukierni Małgosi w Radzyminie. Aguś dziękuję za mega spotkanie :)



Wszystkich serdecznie pozdrawiam i dziękuję za chwile pełne wrażeń!!!

Do następnego roku!


5 komentarzy:

  1. No jeszcze tutaj pokazujesz mi co mnie ominęło!!!! To nie humanitarne ;)
    A poważnie, takie spotkania są niezwykle budujące, że o książkach zdobytych nie wspomnę :)
    Mam nadzieję, że kiedyś i mi się uda spotkać w tak zacnym gronie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostało mi tylko pozazdrościć. :) Cudowne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wizyty na targach, ja czekam na Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, że udalo ci się pojechać na WTK! W przyszłym roku na pewno jadę, bo teraz widzę ile cudownosci mnie ominęło :)

    https://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdobycze, pozazdrościć przeżytych emocji, wspaniałych spotkań.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...