niedziela, 2 lipca 2017

Konkurs z Wydawnictwem Amber na FB - zapraszam :)

Witajcie - mam dziś dla Was KONKURS z nagrodami
na moim profilu na FB - TUTAJ !

Do wygrania są książki 



które ufundowało dla Was Wydawnictwo Amber.



Zachęcam do zabawy, która skończy się w piątek 07 lipca o godzinie 20.00


Co trzeba zrobić? Spełnić poniższe punkty

1. Polubić mój profil na FB - Anna Ciesielska

2. Polubić profil Wydawnictwo Amber

3. Napisać w komentarzu na FB pod postem konkursowym  - Gdzie chcielibyście spędzić wymarzone wakacje?

Miło mi będzie jak zaprosicie znajomych do zabawy

Powodzenia

Wylosujemy 5 osób, do których Wydawnictwo Amber prześle książki.


Moją recenzję książki Moje greckie lato znajdziecie TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...