czwartek, 26 października 2017

Berry Vanilla od PartyLite

Uwielbiam testować nowe zapachy, a akcje kosteczkowe w tym pomagają. Można zamówić po kosteczce wosków zapachowych i dokonać wyboru tych zapachów, które podbijają nasze serca.

I w taki sposób trafiła do mnie kosteczka wosku o zapachu Berry Vanilla PartyLite. Pomimo, że bardzo lubię zapachy świeże i owocowe, początkowo zupełnie nie zwróciłam na nią uwagi.


Wrzuciłam kosteczkę do mojego ulubionego kominka elektrycznego od PartyLite w postaci anioła i topiłam przez kilka dni, a zapach był bardzo intensywny i zapachniał mój, wcale niemały, salon :)

Jaki jest zapach Berry Vanilla
Słodko-kwaśny zapach malin, złamanych nutą truskawki, otulony kremową wanilią. 
Cudownie pachnie, nie jest nachalny, a jednak doskonale wyczuwalny - pokochałam go i już wiem, że na kosteczce się nie skończy i będzie z tego świeca, która idealnie sprawdzi się w zimowe wieczory, otulając mnie przy lekturze książki dając wspomnienie lata.





Berry Vanilla - dojrzałe, czerwone maliny i soczyste truskawki idealnie łączą się z kremową wanilią i trzciną cukrową

Berry Vanilla czyli Owoce leśne z wanilią - dostępne są w postaci trzyknotowej świecy, wosku, małych świeczek-votive oraz tealightów. 

Jeśli chcecie spróbować zapachów PartyLite - polecam Ewę z PartyLite Wyposażenie wnętrz Warszawaznakomitą konsultantkę, niezawodną i zawsze gotową do działania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...