poniedziałek, 8 stycznia 2018

48 tygodni - Magdalena Kordel

Ile może wydarzyć się w rodzinie przez 48 tygodni? Choć Natasza kocha swoich bliskich, poskramianie codziennych kłopotów domowych nie jest jej wymarzonym zajęciem. Tymczasem dwa koty pilnie obserwują rybki w akwarium, niespodziewanie wpada natrętna była dziewczyna męża, rezolutna córeczka zadaje mnóstwo zaskakujących pytań, do tego przez telefon płacze przyjaciółka... A to dopiero początek kłopotów! Chyba najwyższy czas wrócić na studia i rozpocząć pracę. Dowcipna, lekka i pełna zabawnych perypetii opowieść o losach Nataszy sprawi, że uśmiechniesz się nawet w najbardziej ponury dzień.

Okładka: miękka
Ilość stron:  192
Wydawnictwo: ZNAK

Magdalena Kordel ma niezwykły talent do pokazywania rzeczywistości, która nas otacza w sposób niezwykły. Opisuje sytuacje, które mogą się wydarzyć wokół nas tak, ze nie można się oderwać od jej opowieści. 48 tygodni rozbawiło mnie do łez - miałam wrażenie, że czytam o sobie. Kiedy poczytacie i rozejrzyjcie się wokół - to może być twoja historia, i twoja historia i moja historia.

Żona i matka, mąż, dziecko, rodzice, teściowie - znacie ten schemat? Dotyczy wielu z nas :) Tak jak historie, które znajdziecie na kartach powieści 48 tygodni. To mogą być moje, ale i twoje kartki z kalendarza. To opowieści z życia wzięte, ale ujęte w sposób zabawny i ciekawy.

Natasza ma córeczkę, męża, koty i mieszkanie. Ma też męża i "ukochaną" teściową". Pracuje jako korektorka, ale często jako dziennikarka. Lubi swoją pracę, kocha swoją rodzinę, ale czasami ma dość... Jak każda z nas :)

Poznajcie jej historię i zobaczcie ile jest w was z Nataszy :)

48 tygodni to lekka, zabawna i bardzo prawdziwa opowieść z życia każdej kobiety. Pochłonęłam ją w kilka godzin i polecam ją serdecznie :) :) :)




2 komentarze:

  1. Cieszę się, że będzie wznowienie tej książki, bo już wcześniej jej szukałam, ale nie mogłam nigdzie dorwać. Teraz może mi się uda wreszcie przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...