niedziela, 20 maja 2018

Warszawskie Targi Książki 2018



Warszawskie Targi Książki 2018 trwają w najlepsze - ja spędziłam na nich fantastyczny piątek (18.05.2018)  w cudownym towarzystwie moich przyjaciółek :) Dziękuję dziewczyny!



Warszawskie Targi Książki odbywają się zawsze w maju w Warszawie - to już 9 edycja . Targi cieszą się ogromnym powodzeniem wśród czytelników w każdym wieku. Wydawnictwa przedstawiają swoją ofertę, można spotkać przyjaciół i ulubionych autorów, porozmawiać, podpisać książki i cieszyć się atmosferą.  Oto krórka fotorelacja :)



Dla mnie Targi to nie tylko miejsce, z którego przywożę tomy książek, ale przede wszystkim miejsce spotkań. Tutaj spotykam się z przyjaciółmi, odwiedzam ulubione Wydawnictwa i rozmawiam z ludźmi, z którymi utrzymuję kontakt mailowy. Uwielbiam tą atmosferę i zawsze mi żal, że mam tak mało czasu.











Organizatorzy, jak co roku, stanęli na wysokości zadania. Wydawnictw było mnóstwo, a na każdym z nich można było spotkać pisarzy - Targi odwiedzili między innymi Robin Cook, Graham Masterton, Katarzyna Bonda, Remigiusz Mróz, Ałbena Grabowska, Marta Guzowska, Agata Kołakowska, Maria Ulatowska i Jacek Skowroński, Jerzy Bralczyk, Chris Carter, Wojciech Chmielarz, Mateusz Lemberg, Małgorzata Gutowska-Adamczyk, Grzegorz Kalinowski, Marta Kisiel, Magda Knedler, Robert Małecki, Alek Rogozińki, Marzena Rogalska, Vincent Severski, Krzysztof Varga, Aleksandra Tyl, Jakub Żulczyk i wielu innych. 

Ja spędziłam przeurocze chwile w kawiarence z Magdą Witkiewicz oraz odwiedziłam cenioną Manulę Kalicką, przywitałam się z Jakubem Ćwiekiem i Martą Guzowską







Efektem wyprawy są oczywiście stosy książek, które przywiozłam :)




Było fantastycznie jak zwykle i już czekam na kolejną edycję :) :) :)
 I mam co czytać w najbliższym czasie :) :) :)



4 komentarze:

  1. Wspaniała relacja. 😊 Żałuję że nie mogłam uczestniczyć w targach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę spotkań z ludźmi, bo targi jako okazja do zakupów promocyjnych, to mit. Żaluję, że nie odtarłam, ale za to się zaczytałam w domku

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita relacja. Stosiki zacne, życzę miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...