niedziela, 19 lutego 2012

Stosik 33 - pożyczony

Nazbierało się trochę książek, które chciałabym uwiecznić :)

Najpierw efekty mojej wizyty u Agnieszki - jak zwykle wyszłam z całą siatą nowości - dziękuje Aga!





A jeszcze dodatkowo poszłam do mojej zaprzyjaźnionej biblioteki i akurat trafiłam na całą półkę nowych pozycji - poszalałam :)
I dostałam jeszcze zakładkę Dyskusyjnego Klubu Książki - fajna ta moja biblioteka! Malutka filia, mieści się w podpiwniczeniu bloku, ale zawsze jest dobrze zaopatrzona, a Pan bibliotekarz wita czytelników uśmiechem.



Jak Wam się podobają moje stosy?  Jedyny minus, że są pożyczone, a nie własne, ale i tak cieszą !

18 komentarzy:

  1. No, no, będziesz miała co czytać. ;) piękny stosik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stosy <3 Ogromnie zazdroszczę książki "Jeden dzień" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz co czytać :) Większość pozycji sama czytałam i są one bardzo dobre, wiec życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosiki. Zazdroszczę "Świtu zmierzchu". Miłego czytania.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetna uczta czytelnicza. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosy piękne- nawet jeśli tylko pożyczone:) Przyjemność z czytania i tak będzie ogromna. Zadroszczę kilku pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosiki,a ta z biblioteki cudowna.Przeczytałabym wszystkie te pozycje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! I jak dużo :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stosiki. :) Wiele pozycji bym Ci podkradła. ;) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Świetne stosiki i super książki!!! Ja z niecierpliwością czekam na W pół drogi do grobu - już do mnie zmierza. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosy z biblioteki też cieszą :) Super ta biblioteka jak mają już PLL :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stosy, też się kilka dni temu przeprosiłam z moją biblioteką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo widzę Jeden dzień z tą piękną okładką filmową *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci miłej lektury przy tak wspaniałych bibliotecznych zdobyczach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, zirytowałam się :D tyle super ksiażek, zazdroszczę normalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę PLL, Tess Gerritsen, Pomiędzy światami i książki Frost. Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te stosiki! Pokradłabym Ci kilka książek ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...