środa, 10 kwietnia 2013

Stosik 44

No i uzbierał mi się kolejny stosik, którym chciałam się z Wami podzielić :)
Prawie połowa to egzemplarze przedpremierowe - bardzo się z nich cieszę i jestem dumna, że je mam.


Na górze - przedpremierowa pozycja Fabryki Słów - "Michael Vey. Więzień celi 25", którą własnie skończyłam czytać. Recenzja ukaże się 12.04.2013r. w dniu premiery książki - rewelacyjna pozycja.

Dalej - również przedpremierowy "Szubienicznik" Jacka Piekary, który ukaże się jeszcze w kwietniu nakładem Wydawnictwa Otwarte - to moja aktualna lektura :)

Poniżej dwie pozycje, również przedpremierowe,  z Fabryki Słów - "Ucieczka Eisensteina" i "Ołowiany świt" - bardzo jestem ciekawa tych książek.

Dalej znajdują się:
"Gdzie się podziały dziewczęta" Leeny Lehtolainen - podobała mi się jej poprzednia książka, więc chętnie sięgam po kolejną, którą wydał Rebis
"Miłość u stóp wulkanu" - coś odprężającego :)
"Zielony eliksir życia" - ciekawy poradnik,
nowa powieść Eli Safak "Sufi"

I tutaj - uwaga !
W najbliższych dniach ukaże się na blogu konkurs, gdzie nagrodą będzie książka "SUFI" Eli Safak, której fundatorem jest Wydawnictwo Literackie! Zaglądajcie :)



14 komentarzy:

  1. Super stosik. Powtórze raz jeszcze Fabrykę Słów i Rebis porywam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos. Masa ciekawych książek. Czekam na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ewansa mam zamiar dopiero w weekend czytać aby móc na spokojnie oddać się tylko jego lekturze ;) "Sufi" też jakoś na dniach zacznę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, "Michaela Vey'a" zazdroszczę, przeczytałbym. W ogóle bardzo apetyczny ten stos.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ołowiany świt" i "Szubienicznik" to książki, które koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Szubienicznika może i bym się skusiła, ale Więzień jakoś mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przewiduję ciekawe recenzje.. Na które czekam z niecierpliwością ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam właśnie Sufiego, jestem mniej więcej w połowie i już wiem, że będę mieć mega problem z napisaniem recenzji. Jestem tak oczarowana, że nie znajduję słów, a to moje pierwsze spotkanie z twórczością Shafak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny stosik. Miłego czytania!
    A jeśli już mowa o konkursach, to zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stosik, miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy stosik, życzę udanych lektur i czekam na wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to żadnego z tych tytułów nie znam i chętnie przeczytam recenzje aby wyrobić sobie o nich zdanie ;) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

  13. Gratuluje nowych nabytków!! Ciekawa jestem opinii o "Szubieniczniku". Miłego czytania:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...