niedziela, 26 stycznia 2014

Szaleństwo zakupowe - stosik 48

Szaleństwo :)
Skorzystałam ze świetnej wyprzedaży w księgarni Fabryka - TUTAJ 



i za niewiele ponad 50 zł wyszedł taki stos


W dodatku nie zapłaciłam za przesyłkę, bo odebrałam sobie sama paczkę w księgarni Świat Książki - polecam, bo stacjonarnie oferują mnóstwo książek w obniżonych cenach, już po 9,90 zł !


Ale to nie koniec.... Wpadłam rano do Biedronki po bułki i wyszłam .... z dwoma książkami :)


To był bogaty tydzień :)




16 komentarzy:

  1. Życzę miłej lektury i wypatruję recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również skorzystałam z tych szalonych promocyjnych cen i uzbierał mi się fajny zestaw :) Uwielbiam takie wyprzedażowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę miłego czytania w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje. Przyjemnego czytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wyprzedaże są fajne dopóki cię stać, by z nich skorzystać. W przeciwnym wypadku jest tylko ból, ogromny ból :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny dom w biedronce? Chyba się po niego wybiorę. Tylko ta pogoda... skutecznie odstrasza ;)Zobaczymy co wygra - moja zachcianka czy pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio po raz drugi skorzystałam z promocji na fabryce. Naprawdę można znaleźć wiele ciekawych książek :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupowałam w Fabryce przed Świętami oraz w zeszłym tygodniu. Dodatkowo wiele książek Fabryki Słów znajdziesz w sieci sklepów Saturn po 7-10 zł- widziałam przykładowo dwie ostatnie z Twojego stosu i zastanawiałam się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stosiki :) Miłego czytania :>
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  10. O już kolejny stosik, w którym widzę Enklawe i przyznaję, że sama też właśnie ją nabyłam. Bardzo jestem tej książki ciekawa.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz tymi obniżkami, ale nie skuszę się - postanowienie noworoczne nadal spełniam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie powiem zżera mnie od środka robak zazdrości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...