sobota, 17 maja 2014

Dziś zapach imprezowy - Margarita Time

Dzisiaj delektuję się kolejnym z nowych wosków Yankee Candle, które ostatnio zamówiłam w Goodies.
I znowu jest to wosk, którego się trochę obawiałam, ale wyczytałam u Katarzyny, że wcale nie jest alkoholowy jak drink - więc szalejemy!

Margarita kojarzy mi się z drinkiem, którym uwielbiam delektować się w upalne, letnie popołudnia. Patrząc, że za oknem mamy dość ponuro i deszczu więcej niż słońca, postanowiłam sama wyczarować sobie trochę lata i relaksu - wykorzystałam w tym celu wosk Margarita Time z kolekcji Yankee Candle.


Otoczył mnie świeży, cytrusowy zapach, bardzo energetyczny i bardzo wakacyjny. Zamarzyło mi się lato i plaża ...  Absolutnie nie wyczuwa się w nim alkoholu :) za to zapach drinka ze świeżą limonką - jak najbardziej!





Margarita Time i inne woski Yankee Candle możecie kupić 


Sklep internetowy Goodies.pl

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...