piątek, 16 maja 2014

Kwiatowo mi pachnie

Sięgnęłam dziś po kwiatowy zapach z kolekcji Yankee Candle 
Pink Hibiskus.
Bardzo spodobał mi się jego mocny, soczysty kolor i piękna naklejka. 


A jakie są moje wrażenia? Zapaliłam i powoli wdychałam uwalniający się z wosku aromat. Zapach wosku Pink Hibiskus jest bardzo mocny i intensywny, dla mnie na początku był aż za mocny. Dopiero jak trochę złagodniał mogłam się nim delektować. Nie wiem jak pachnie prawdziwy hibiskus, bo go nigdy nie wąchałam. Natomiast wosk przypominał mi zapach róż, takich dzikich, mocno pachnących, trochę zapach piwonii. Na pewno jest to kwiatowy, bardzo wyrazisty zapach. Wiem już, że następnym razem skruszę trochę mniej wosku niż dziś :) 


Woski Yankee Candle nie tylko cieszą swoim zapachem nasze nosy, ale i radują oczy, mają piękne zdjęcia na opakowaniach, dopracowane i idealnie pasujące do zapachów wosków. Też zwróciliście na to uwagę?


Pink Hibiskus i inne woski Yankee Candle możecie kupić 


Sklep internetowy Goodies.pl

3 komentarze:

  1. Uwielbiam piękne zapaszki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chce testować nowy zapach :) chwyciłam lemon lavender. Muszę mało rozpylić, bo nie zasnę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...