niedziela, 18 maja 2014

Mrocznie ..... intrygująco

Dziś wylosowałam w pachnącym pudełeczku ciemny i mroczny wosk Midsummer's Night, który jakoś skojarzył mi się z wampirami i na pewno będę nim tworzyć klimat przy lekturze książek o tej tematyce.


Wahałam się, czy go zamówić. Obawiałam się, że może okazać się ciężki  i przytłaczający. 
A jaki jest? Cóż, to kolejny wosk z męską, mocną nutą zapachową. Pachnie żywicą, drzewem, z ciepłymi akcentami piżma i paczuli. Wyczuwa się również w nim świeże, zielone nuty zapachowe. To trochę taki zapach - kameleon. 
Na początku wydawał mi się trochę za duszny, ale jak już się trochę wypalił, to przypadł mi do gustu. Taki ciepły, męski - fajny zapach!  I do wampirów będzie pasował jak znalazł :)



Woski zapachowe Yankee Candle możecie kupić 


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...