niedziela, 29 czerwca 2014

Druga szansa :)

Czasem pierwsze spotkanie z woskiem nie jest owocne. Tak było u mnie w przypadku wosku Yankee Candle White Gardenia. Kiedy go zapaliłam, w małym pomieszczeniu, po prostu mnie udusił i jakoś zaczęłam go omijać. Dopiero po namowach koleżanki, postanowiłam dać mu drugą szansę. Zapaliłam go przed wizytą gości, palił się dłuższy czas i mial szansę rozejść się po salonie.  Jakie było moje zaskoczenie, kiedy odebrałam go zupełnie inaczej niż poprzednio.  
Jaki piękny, kwiatowy, elegancki zapach :)

Okazało się, że White Gardenia spodobała się również gościom. Owiewał nas kwiatowy, ciepły, bardzo fajny zapach, który idealnie pasował na popołudnie do ciasta i lampki wina.


Teraz radzę i Wam, nie skreślajcie zapachu po pierwszym paleniu!. 
Za drugim razem możecie pokochać ten zapach, tak jak ja pokochałam Gardenię :)


Woski i świece Yankee Candle możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...