poniedziałek, 23 czerwca 2014

Wieczorową porą


Wczoraj, do lektury drugiego tomu "Człowieka z Wyspy Lewis", wybrałam sobie jako tło zapachowe, wosk Yankee Candle Moonlit Ocean.


Wosk Moonlit Ocean jest fascynujący, głębokiej barwy, z piękną naklejką - natchnie do wieczornej lektury. Pasowałby do książek o wampirach :)
Ja czytałam sobie kryminał, a otaczał mnie powoli zapach Moonlit Ocean.
Zapach jest świeży, rześki rzekłabym, z nutami morskimi - męskimi, z nutami owoców cytrusowych, a wszystko zaprawione ciepłą nutą... piżmo? Na szczęście nie wyczuwam w nim kokosa, jak obiecuje producent, bo zapachów kokosowych nie trawię. To fajny zapach wieczorowy - klimatyczny i oryginalny!


Okładka książki i wosk idealnie do siebie pasowały :)


Woski i świece Yankee Candle możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

3 komentarze:

  1. Jak klimatycznie! Może i ja kiedyś spróbuję sobie zrobić takie tło zapachowe, wieczorem przy lekturze...Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego wosku, ale brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję i ten wosk, póki co zużywam swoje zapasy i zbieram kasę na jesienną edycję limitowaną YC

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...