poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wiosennie, makowo ....


Na dworze deszcz, na kijki nie mam jak wyjść, więc zaprosiłam trochę polnych zapachów do domu.

Odpaliłam sobie wosk Kringle Wild Poppies - czyli maki :)
Dałam mały kawałek, a za chwilę po pokoju rozszedł się intensywny, kwiatowy zapach. Wosk Wild Poppies pachnie świeżymi kwiatami, lekko słodkawo, lekko gorzkawo. Taki bardzo specyficzny zapach, z typową dla Kringle perfumowaną nutą. 
Nie przebił mojego ulubionego Słonecznika, ale jest niezły i na pewno będzie pojawiał się w moim kominku :)

Lubię opakowania Kringle, bo są wygodne i poręczne. Można odłamać kawałek i zamknąć małe, estetyczne pudełeczko, żeby wosk nie wietrzał. 



Wosk Wild Poppies i inne woski Kringle
możecie kupić w sklepie cozazapach.pl

Jeśli macie ochotę na zakupy wosków w super cenach 
-  na hasło markietanka dostaniecie 15% rabatu
- korzystajcie :)
Logo

3 komentarze:

  1. A ja się obraziła na ten sklep :P

    A Maki kupiłam w Lublinie :) na sucho piękne, nie paliłam jeszcze. Co to za zacne książki leżą w tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażaj się :) skorzystaj z rabatu 15% na zakupy.
      A książek mam koło łóżka fulll - wyslę ci foty na priv :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...