wtorek, 8 lipca 2014

Spacer po plaży- zauroczył mnie


Na zewnątrz szaleje burza, a mnie otula wosk WoodWick Beach Boardwalk - oczarował mnie swoim ciepłem i zapachem. Wiem, wiem, już o nim pisałam....

Ale ten wosk jest tak piękny, że często go palę .... chyba czas pomyśleś o świecy :)

Kiedy tylko się zachmurzy, czy pada jak dziś, ja ogrzewam się i otulam tym zapachem. 
WoodWick Beach Boardwalk jest ciepły, taki karmelowo-waniliowy. Przywodzi na myśl ciepły wieczór nad morzem, zapach nagrzanego piasku i oliwki do ciała. I wszechobecną woń  gofrów z barów nadmorskich.

Pokochałam go od pierwszego powąchania :)


możecie kupić w sklepie cozazapach.pl

Jeśli macie ochotę na zakupy wosków w super cenach 
-  na hasło markietanka dostaniecie 15% rabatu
- korzystajcie :)
Logo

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...