czwartek, 17 lipca 2014

Zielona herbata - wariacje cz.1 :)

Zapach zielone herbaty wręcz uwielbiam, wyszukuję kolejne produkty i je testuję. Ostatnio zamówiłam w sklepie Pachnąca Wanna wosk Busy Bee Green Tea&Lemongrass   oraz krem do rąk  20% masła Shea Zielona herbata The Secret Soap Store.  W obu produktach dominuje zapach zielonej herbaty, ale w każdym inaczej :)


Kremy do rąk kupuję dosłownie na tony, bo mam bardzo suchą skórę. Krem z  The Secret Soap Store urzekł mnie ekologicznym, prostym, ale pięknym opakowaniem. Dostępnych jest kilka wariantów zapachowych, ale ja wybrałam zapach zielonej herbaty. Krem jest dość gęsty i bardzo wydajny. Ma fantastyczny zapach zielonej herbaty - naprawdę cudny! 

Krem do rąk, dzięki 20% zawartości masła Shea, znakomicie pielęgnuje suchą i podrażnioną skóry rąk. Nie zostawia na skórze tłustego filtra, a zabezpiecza ją i nawilża. Dłonie są miękkie i przyjemne w dotyku.
Już jestem jego fanką i noszę go przy sobie w torebce. Nie dość, że super sprawdza się na moich rękach, to jest też elementem aromaterapii i poprawiania mojego humoru - zapachem zielonej herbaty :) 

Polecam go serdecznie, a sama zamierzam przetestować inne zapachy kremu oraz inne kosmetyki z tej serii. Bardzo przypadła mi do gustu :)




Logo

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...