sobota, 2 sierpnia 2014

Łazienkowo, pachnąco :)

Fluffy Towels (Wosk)
Kiedy na dworze upał, nawet wosków nie chce się odpalać. .... Chyba, że wieczorem w łazience, jak ja to ostatnio zrobiłam. Kiedy do niej weszłam zastałam zaduch i postanowiłam to zmienić :)


Przyniosłam do łazienki kominek i wosk Fluffy Towels od Yankee Candle. Ręczniczki idealnie sprawdziły się w łazience.
Zapaliłam tealight, wkruszyłam wosk i poszłam wstawić pranie, jak wróciłam, to w łazience cudnie pachniało świeżością. Zrobiłam sobie kapiel i delektowałam się zapachem, a delikatny płomyk z kominka uspokajał.

Jak pachnie wosk Fluffy Towels? Jak świeżo wyprane i wysuszone na słońcu ręczniki! Pachnie czystością, świeżością, dobrym proszkiem do prania. Otulił mnie zapach wiatru buszującego w mokrym praniu, słońca, delikatna woń cytrusów i nut kwiatowych, bardzo rześki i przyjemny.
Uwielbiam ten zapach w mojej łazience!  Polecam!!!!





Woski i świece Yankee Candle możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...