piątek, 22 sierpnia 2014

Jesienne zapachy Yankee

Jesienne zapachy Yankee Candle mnie oczarowały :) Praktycznie podoba mi się wszystko - moi faworyci to Amber Moon, Honey Glow i Wild Fig.


Wczoraj odpaliłam w kominku Ginger Dusk.  Wosk ma mocny, bardzo intensywny zapach. Szybko rozszedł się po całym domu. Wyczuwa się w nim ostrą woń imbiru i zapach cytrusów. Świetny, rozgrzewający zapach, gorzkawy, ale ciepły.


Na pewno jesienne zapachy Yankee zagoszczą na stałe w moim domu. Są piękne, ciepłe i podbiły moje serce .





Sklep internetowy Goodies.pl

3 komentarze:

  1. Zapach imbiru jest jednym z moich ulubionych zwłaszcza jeśli jego kawałek wrzuci się do gorącej herbaty zamiast cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi figi na sucho - tak se..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tymi woskami. Sama kupuję olejki i kadzidełka, ale może warto sprawdzić i takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...