piątek, 29 sierpnia 2014

Przytulnie, jesiennie - Honey Glow


Dziś kolejna jesienna premiera w kolekcji Yankee Candle - Honey Glow.

I kolejny zapach, który bardzo przypadł mi do gustu - tak bardzo, że zamówiłam sobie świecę :) 
Honey Glow z przepiękną naklejką, jest takim ciepłym przytulaczem. Wyczuwa się w nim kojące zapachy miodu, ciepłego piasku,  drzewa, męskie nuty kolońskie, ale bardzo delikatne. Zapach jest niesamowicie ciepły i przytulny. Taki tworzący tło, nie jest nachalny ani zbyt mocny.

Dla mnie idealny!
Honey Glow i Amber Moon będą mi towarzyszyć w jesienne, zimne popołudnia.


A jaki jest wasz ulubiony jesienny otulacz?



Sklep internetowy Goodies.pl

2 komentarze:

  1. coraz częściej na blogach książkowych pojawiają się posty o zapachach - czy one rzeczywiście pomagają przy czytaniu książek? chyba muszę i ja spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...