środa, 17 września 2014

Bursztynowy księżyc

Ciągle wracam do zapachów z jesiennej kolekcji Yankee. Są po prostu piękne i praktycznie każdy mi się podoba. Moi faworyci to Honey Glow, o którym już pisałam, i Amber Moon.

Moja miłość do zapachu Amber Moon zaczęła się od zakupu wosku, który mnie urzekł.
Amber Moon (Wosk)

Amber Moon pachnie jesienią, jest ciepły, otulający, a przy tym delikatny. W zapachu można wyróżnić nuty rozgrzanego bursztynu, drzewa sandałowego, paczuli, z delikatnymi nutami cytrusów i męskiej wody. Bardzo przypomina mi niedostępny w Polsce zapach Yankee - Golden Sands.

Pokochałam ten zapach od pierwszego palenia i na wosku się nie skończyło..... Jesienią będzie mi towarzył ten zapach w świecy :)



Jesienną kolekcję Yankee możecie kupić


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...